Är det nått fel på sverige nu för tiden?

Hejsan igen, nu är jag här igen. Jag tycker bara det är välldigt kul att blogga :-)
Jag läste en blogg som det stod att någon hade busringt osv...
Sen läste jag en annan då dom kallde en tjej för "fjårtis" det heter väll fjortis?
Jag tycker verkligen sånt här är helt sjukt! Att folk håller på att kränker folk på sånna sett. Skulle någon göra så mot mej skulle jag ju vara jätte ledsen. Jag blev ju bara tårögd då jag läste bolggarna. Jag förstår inte varför någon skulle göra något sån mot andra?
Njuter dom av att se andra lida. Ja alla har ju varigt dum någon gång. Man kan ju inte bara vara snäll hela tiden.
Man kan ju börja undra vad som har hänt med sverige. Att folk är så mogna för deras ålder! nog för att jag är ganska mogen för min ålder men. 12år och bli kallad fjortis. 12år och vara med om att någon någon bus ringer och säger att dom är ful. Det är ju bara kränknigar. Jag har bara lust att gråta över det här. 

Jag undrar bar avad händer med Sverige? Med världen en massa skit bara rasar över oss!


Kommentarer
Postat av: feffeeee,

Det sår om mej och malin :)

Jag tycker också att det är hemskt.

Dom säger att dom ska tända på Lucian..

Jag fattar inte ens hur dom kan ha sånna tankar :(

Men vissa presoner ör ju lite konstiga!

Du verkar vara jätte snäll, och du visr verkligen att du bryr dej! tack så mycket :)

2008-11-22 @ 00:58:28
URL: http://feliciagillarglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0