Tända på en Lucia? :-o

Vad äre för skit nu? Jag får höra att någon har tänkt tända på en Lucia. Någon måste ju ta reda på dom som är så sjuka att dom ens tänker tanken. Jag blir rent besviken på mänkligheten! Jag fårstår inte hur ett par 12åringar kan hitta på något sånt. Jag hara bara lust att fara och prata vett i ungarna. (dom som ska tända på lucian). Det måste ju vara något fel på dom! Hur kan dom ha blivit uppfostrade? Inte bra på något sätt i allafall! Jag blir bara så ledsen arg och besviken samtidigt. Ledsen för den stackaren som ska vara Lucia. Arg på dom som ska tända eld på Lucian. Och besviken på lärarna som inte har stängt av ung jävlarna från skolan. (dom som ska tända eld på dom).

Om don tänder els på Lucian. Hoppas det blir jävla mordbrand och dom ruttnar på ett barnhem! Man kan ju börja undra varför dom inte sitter i fängelse eller ungdomsanstalt eller något! Ung jäv***** kan komma hit till mej kan jag sätta dom på plats. Jag blir bara så himla ledsen! :-o
Men man säger ju att det är tanken som räknas? Men nu tycker jag att dom kan tänka det inte göra nått. :'(
Jag gråter för Malin och Felicia's skull :'(



Kommentarer
Postat av: feffeeee,

som du kanske har förstått redan gråter jag med. Jag hatar tanken på att dom här tankarna existerar. kom hit och sätt dom på plats. jag klarar fan inte av nått mer, det går inte. det är en enda i hela sverige som kan sätta han på plats typ och han har typ aldrig tid! ;(

jag ska prata med han och säga åt han att han får ta och prata med han. han ska inte vara inne i salen när vi ska ha Lucia tåget! kommer han dit kommer det inte bli nått lucia tåg. INGEN VILL VARA DÅ :'(

2008-11-22 @ 01:28:47
URL: http://feliciagillarglass.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej! Jag är Felicias nära vänn.. Visst är det hemskt vad dom sejer? Jag vill tacka dej för att du stödjer min kompis och för att du skriver om det i din blogg.. Du visar omtänksamhet!



Tack!

2008-11-22 @ 23:16:22
URL: http://endastlisa.blogg.se/
Postat av: Lisa

Föresten, intresserad av en ny bloggdesign? Jag gör gärna en åt dej :')



Hör bara av dej! ;)

2008-11-22 @ 23:18:00
URL: http://endastlisa.blogg.se/
Postat av: felicia

VI FÅR JU INTE VARA LUCIA ;(

2008-12-01 @ 11:47:00
URL: http://feliciagillarglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0